Verzenden & retourneren en klachtenafhandeling
Bestellen en verzenden
Betalen
Nadat de bestelling geplaatst is wordt er per e-mail een orderbevestiging gestuurd met daarin een overzicht van de bestelde artikelen en het totaalbedrag, inclusief de verzendkosten. De betaling dient vooraf plaats te vinden, en kan op verschillende manieren:
Ideal
Via Ideal kan er op een snelle en veilige manier betaalt worden. Het geld wordt geincasseerd door de stichting derdengelden genaamd "Mollie". Indien er met Ideal betaalt wordt komt de naam van Mollie op het bankafschrift te staan.
Paypal
Wil je graag met creditcard betalen? Dit is mogelijk via het online betaalsysteem van Paypal. Hiermee kunnen wij betalingen ontvangen van over de hele wereld.
Klarna achteraf betalen
klarna voert voor Stijlz concept het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via de e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Klarna website.
Betaling bij afhalen
Wanneer de artikelen worden afgehaald kan er betaalt worden door middel van pin of contant.
Verzenden / Shipping
Nederland
De verzendkosten onder dat bedrag is voor een bestelling totaal gewicht tot 10kg bedraagt 7,25 per zending. Boven een orderbedrag van € 75,- zijn de verzendkosten gratis.
Levertijd
Wanneer er voor 12.00 uur besteld wordt, gaan de artikelen (indien voorradig) binnen 2 werkdagen nog op de post. Al onze pakketten worden geleverd met PostNL (levertijd 1-2 werkdagen). Mocht je voorkeur hebben voor een bepaalde leverdag dan kan dit tijdens het bestellen worden aangegeven in het vakje "opmerking". Wij zullen hier zoveel mogelijk rekening mee proberen te houden.
Retour
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de Stijlz Concept zijn voor eigen rekening.
Stijlz Concept
Weverstraat 3
1791 AA Den Burg
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Stijlz Concept geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Klachtafhandeling
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.